torsdag 9. september 2010

Mat av ferdigmat

Eg er vanlegvis ikkje ein stor fan av ferdigmat, men her om dagen hadde eg skada meg, og eg hadde ingen armar som fungerte skikkeleg. Med andre ord var det synd i meg, og eg ville ha rasklaga mat som var god og genererte lite oppvask. Dessutan mogeleg å lage med ei hand. Frosenpizza er ikkje så godt, og peppespizza for dyrt. Løysinga vart naanpizza.

Du treng:

Ferdigkjøpte naanbrød (1 stort eller eit par små)
Butikkjøpt tomatsaus
Riven ost
Ting du likar å hå på pizzaen, som bacon, løk, sopp eller kva som helst du likar.

Legg tomatsaus og ost på naanbrød, legg oppå dei tinga du likar, og steik på 225°C til osten er smelta. Når du har ete dette er det litt mindre synd i. Enklare kan ikkje mat bli. På biletet er det skinke og vårløk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar