mandag 23. august 2010

Indonesiskinspirert kyllinggryte

Eg må berre orsake at eg er treig med postinga, men eg har hatt ferie, og dermed tid til å sysle med slikt som blogging, noko som sjølvsagt tyder at eg ikkje gjer noko av sorten. No har eg derimot ein travel haust framfor meg, og kjem sikkert til å kaste vekk tid på å dele matoppskrifter med dykk. I dag deler eg mi eigenkomponerte kyllinggryte, som er indonesiskinspirert. Inspirasjonen frå indonesia (eg har ikkje den minste peiling på det indonesiske kjøkken) består stor sett i nokre skeier med sataysaus.

Du treng (2 pers sånn ca?):

2 stk (300 g) kyllingfilét
1 løk
1 raud paprika
1 gul paprika
1 grøn paprika
2 nevar cashewnøter
1 pakke (trur dei er på ca 150 gram) sukkererter
1 ts gurkemeie
¼ - ½ ts chilipulver
Salt
½ dl matfløyte
4 ts sataysaus

Skjer kyllingfiléten i bitar, steik i gryte med olje og krydder. Ha oppi oppskoren løk, og paprika i bitar. Ha i sukkerertene og lat dei bli varme, medan du rører sataysausen ut i fløyten og slår dette over kylling/grønnsaksblandinga. Kok litt for å få tjukkare saus. Det er så kjapt og enkelt å lage dette, det er ein draum. Det er framifrå lågkarbomat, men dersom lågkarbo ikkje er noko for deg, kan du servere med ris til, eller ovnssteikte poteter som eg tykkjer passar til alt. Eg likar denne middagen godt, og lagar det ofte dersom eg finn kyllingfilet til ein rimeleg penge. For eksempel dersom han går ut på dato i morgon. Då er ikkje dette så kostbart å lage dersom du likevel har eit glas med satay ståande, det held seg i vekesvis etter opning.

4 kommentarer:

  1. Dette var vår middag i dag! KJEMPEGODT!!! Hele familien synes det var snadder=))

    SvarSlett
  2. Slike tilbakemeldingar er kjempekjekt å få! Eg slenger på eit lite hurra. Hurra!

    SvarSlett
  3. Og eg har det til middag no, kjempegodt! :)

    SvarSlett