mandag 13. februar 2012

Matskattar

Her i går var eg saman med skulen på ein ekspedisjon rundt om på gardar i bergensområdet for å sjå på lokale matprodusentar. Turen gjekk mellom anna innom gardsbutikken på Stend, som er heilt fantastisk. Dei har ein del eigenproduserte varer, men sel også lokalprodusert mat frå ymse stader i Hordaland. Eg måtta sjølvsagt handle litt, og på (det dårlege) biletet ser du ost frå Krokeide, Nylagte egg frå Stend, ramslaukpure frå Øystese samt urtesalt og ein liten, kvass chilisjokolade (kjempegod!). I tillegg har dei mykje kjøt, frukt og grønnsaker, hermetikk, saft og syltetøy, sjokolade, frø og sikkert ein heil del eg ikkje fekk med meg. Dei har til og med økologisk iskrem. Eg hadde ikkje høve til å prøve den i denne omgang, men håpar at sjansen byr seg ein annan gong. For dei som er optekne av berekraftig og økologisk mat er denne butikken eit "must", men eg vil anbefale alle som likar og er opptekne god mat å ta seg ein tur. Matvrak (an)befalar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar