onsdag 14. juli 2010

Bondeomelett

I dag tek med noko lettvint til middag, sidan sola skin og det er varmt og me helst vil vere ute. Eg vil ikkje skrive noko om kva du treng til bondeomelett, fordi eg alltid lagar han etter "det eg har i kjøleskåpet"prinsippet. Men du må sjølvsagt ha egg.

I dag hadde eg (2 pers.)

Egg (4-5 stk)
Løk (1 stk)
Cherrytomat (ca 10 stk)
Paprika (1 stk)
Pølser (2-3 av wienerstorleik)
Spekeskinke (3 skiver)
Creme fraiche (1 god ss)
Litt ost (ca 2 nevar riven)
Smør (ca 1 ss)
Salt (1 ts)

Slik gjer du:

Pisk egga og creme fraiche til dei er ei jamn røre. Skjer opp løken i små bitar. Gjer det samme med pølsene, paprikaen, spekeskinka og tomatane. Ta fram ei stor steikepanne og steik løk og pølser på middels varme til løken er blank. Så har du oppi spekeskinke, tomatar og paprika. Bland alt, så kan du ha over eggeblandinga. Strø osten over, legg lok over, skru plata ned til 1, og vent i ca 20 minutt, og vips, så har du god middag. Eg ville gjerne hatt salat og brød til, men i dag hadde vi ingen salat, og brød et eg ikkje. Andre ting som er godt å ha i: Kokte poteter, vårløk, sopp, skinke eller aubergine. Berre smak og fantasi set grenser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar