mandag 12. juli 2010

Ovnssteikte poteter

Til lammekotelettane eg skreiv om i stad anbefalte eg ovnssteikte poteter, så eg tenkte eg skulle informere om korleis ein lagar slike på vellukka vis. Eg har diverre ikkje noko bilete nett no, men det får kome seinare. Og no har biletet kome. Seint, men godt.

Oppskrift:
Set steikeovnen på full guff.
Skjer opp så mange (vaska) poteter du vil ha i båtar. Eg deler potetene i seks.
Legg potetene i eldfast form eller langpanne. Så mange som råd med skalsida ned
Drypp raps- eller olivenolje over potetene. Dekk dei, men ikkje drukn dei. Det optimale er kanskje pensling, men det er i overkant pirkete for meg.
Stø over salt og hakka kvitløk.
Set potetene midt i ovnen, og skru varmen ned til 200°C.
Lat dei stå i 30-45 minutt. Dei er som regel ferdige når dei er gylne, men er du i tvil, ta ut ein potetbåt og smak på han (avkjøl først). Er han gyllen, men ikkje ferdig, skrur du varmen heilt ned og let potetene stå ei stund til.
Ovnssteikte poteter er godt til mange slags middagar, men kan også nytast som hovedrett med din favorittsalat til. Eg tek gjerne dulcitatomater og aioli som tilbehør.

Tips:

Poteter klistrar seg til former og panner, derfor kan det vere lurt å legge eit bakepapir under medan du steiker dei. Du kan ta det vekk før servering dersom du ikkje tykkjer det er så fint. Det vil lette oppvasken.

Poteter kan steikast i omn med ulike smakstilsetjingar. Eg likar t.d. litt sesamolje (drypp forsiktig litt på i tillegg til den andre olja) og sesamfrø, og eg kan tenkje meg at ulike nøtteoljer kan vere spanande smakstilsetjingar. Eg skal prøve å kome attende med rapport vedr. dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar